zaterdag 24 mei 2008

Conclusie van Jeroen

Zoals jullie al konden lezen in het bericht van Joris, is dit onze laatste dag in de USA. Dus is het tijd voor een conclusie. Voor mij zijn de volle 24 dagen een grote meevaller geweest. Absoluut zoals ik het verwacht had en nog beter zelfs. Natuurlijk zijn er altijd een paar kleine (en 1 hele grote) tegenvallers maar die wegen totaal niet op tegen al het positieve. Het beste van de hele vakantie is eigenlijk de grote diversiteit: de grote steden en de fantastische natuur wisselen elkaar net op tijd af en zo gaat er niets vervelen. Even een samenvatting:

Waar ik het meeste naaruit keek:
- Grand Canyon
- Yosemite
- Whalewatchen in Monterey!!
- Las Vegas

Meevallers:
- Het weer
- Het overweldigende van de Grand Canyon
- De schoonheid van parken als Zion en Yosemite
- Valley of Fire State Park
- Hearst Castle
- San Francisco en vooral Alcatraz
- Natuurlijk mijn reiscompanen
- De vriendelijke en behulpzame mensen
- De dollarkoers

Tegenvallers:
- Los Angeles
- De absolute grote tegenvaller: het feit dat het whalewatchen in Monterey niet doorging (ik kon wel janken)
- met 2 in 1 bed slapen (van het snurken heb ik zelf niet zoveel last gehad)
- De soms iets te vriendelijke mensen (vooral de bediening in de restaurants)

Groeten

Jeroen

Ps. ik wil ook iedereen nog eens bedanken voor het volgen van onze belevenissen en de vele reacties die we gekregen hebben.

1 opmerking:

Bianca zei

Jammer dat de vakantie alweer voorbij is. Bedankt voor jullie leuke reisverslagen; ik heb er erg van genoten!

Groetjes,
Bianca