maandag 26 mei 2008

Weer terug in België

Hallo allemaal.

Gisterenmorgen 8u zijn we geland in Brussel. Na een lange vliegreis kwamen we moe maar voldaan uit het vliegtuig waar het ontvangstcommité ons al stond op te wachten. We hebben nog een pintje (jaja om 8u30 's morgens) gedronken op de luchthaven en rond 10u30 stond ik na een geweldig avontuur van 3,5 week weer in Neerpelt.

Zaterdag begon onze dag al heel vroeg. We hadden de wekker om 2u30 gezet want om 3u kwam er een shuttle van de luchthaven ons oppikken aan ons hotel.
Vrijdagavond nadat we terug waren van de Burger King en de blog nog aangevuld hadden, dbegon het lange wachten. Omdat we al om 2u30 op moesten staan had ik niet veel zin om te gaan slapen en ben maar wat tv gaan kijken. Joris en Wim lagen ondertussen wel te maffen. Rond 00u30 ben ik dan mijn tanden gaan poetsen en me gaan scheren zodat ik dat al niet meer moest doen en dan ben ik uiteindelijk rond 1u00 toch ook nog even in slaap gedommeld.
Om 2u30 liep dan de wekker af. Na dat anderhalf uurtje slaap voelde ik me niet echt optimaal. Niet moe maar gewoon geen lekker gevoel. Tegen 2u50 stonden we beneden in de lobby van het Grant Hotel want om 3u00 kwam de shuttle. Wim en Joris aten al een koffiekoek en dronken een kop koffie maar ik kreeg niets door mijn keel. De shuttle arriveerde 10 minuten te laat. Nadat de koffers waren ingeladen konden we op pad. Eerst moest de shuttle nog een paar andere mensen oppikken. Oa in het Hilton van SF. Dit duurde echter zolang dat het ondertussen al 3u45 door was toen we uiteindelijk richting de luchthaven reden. Rond 4u10 arriveerden we op de luchthaven. We mochten de koffers onmiddelijk inchecken, tenminste nadat ik eerst een paar dingen van mijn koffer naar Wim zijn koffer overheveld had want nu was ze echt te zwaar en als ik dat niet deed mocht ze niet mee. Uiteindelijk nu dus wel 50$ moeten bij betalen voor mijn te zware koffer en dan kon het wachten beginnen.
Om 6u werden we dan ingecheckt voor onze vlucht van SF naar Chicago en om 6u30 vertrok het vliegtuig. Na 4 uur vliegen (12u30 plaatselijke tijd) landen we in Chicago. Hier moesten we nog 4 uur wachten voordat onze vlucht naar Brussel vertrok. In Chicago hebben we dan nog een laatste keer fast food (McDonalds) gegeten, een kaartje gelegd en op de laptop de kosten al in een excelfile gezet. Rond 16u werden we ingecheckt en met een 20-tal minuten vertragen gingen we rond 17u plaatselijke tijd de lucht in om dan 8 uur later (maar wel al zondagmorgen 25/5 want is hier 9u later dan in San Francisco en 7u later dan in Chicago) te landen in Brussel.

Geen opmerkingen: